LEDIGA JOBB
Vi söker en Receptionist till vårt kontor i Mood Gallerian!
OM PAM CAPITAL
PAM Capital är ett väletablerat investeringsbolag med bas i Stockholm. Vi erbjuder kapitalförvaltning för privatpersoner, företag och institutioner. Idag är valmöjligheterna för kunden oändliga och många gånger spridda hos olika förmedlare. Att kunna erbjuda kunden omfattande finansiella lösningar inom flera områden där allt är samlat på ett och samma ställe är därför en stark fördel för PAM Capital i dagens marknad.
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
- Bemanna reception och ansvara för telefoni / växel.
- Ta emot besökare i receptionen.
- Sköta in- och utgående post samt dokumenthantering.
- Sköta inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror etc.
- Ansvarar för all typ av service, måltider, kaffe och fika inför varje bokade möten.
- Säkerställa att konferensrummen är uppdaterade, fina och i bra skick innan möten.
- Se till att nyanställda blir välkomnade i samråd med respektive chef.
- Kontakt med leverantörer; fastighetsvärd, städ, kontorsmaterial och möbler i samråd med respektive chef.
- Vara behjälplig med interna evenemang som t ex julbord och sommarfest.
- Ansvara för den allmänna trivseln för våra gäster och övrig personal.
- Ansvara för bokningsrutinen och säkerställer att personal följer reglerna.
- Ansvara för att bokningsrutinen och växeln är välfungerande.
- Stöttar personal vid hjälp med skrivaren/skannern.
- Hantera felanmälan vad gäller leverantörer/kontorsdrift.
- Stötta gäster och kollegor vid behov av IT-utrustning i konferensrummen och säkerställer att relevanta tillbehör finns tillgängligt.
- Stötta marknadschef vid behov inom olika marknadsaktiviteter.
I den här tjänsten har du central roll med mycket kontakter både utåt mot kunder och leverantörer men även internt inom företaget.
UTBILDNING/ERFARENHET
Det är en fördel om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du kommer från en bransch där kunden är i fokus.
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du har en stor social kompetens med god serviceanda, är noggrann, effektiv och stresstålig. Du är en positiv person med hög integritet och har lätt för att anpassa dig till rådande behov. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och kvalitéer.
Vi erbjuder en trevlig och dynamisk arbetsmiljö på ett företag som är i ständig utveckling.
Tjänsten är heltid på vårt kontor i Mood Gallerian med tillträde den 2a september.
Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande!
Ansökan skickas till: patrik.zedren@cmigroup.se